Reference

Standardizace reportingu s integrací projektového managementu

Klient

Renfield - dynamicky rostoucí investment development business
Renfield jsou lokální developeři a investoři a od roku 2007 staví a pronajímají  komerční nemovitosti s puncem lidskosti. Dynamický každoroční růst však s sebou přináší i větší komplexitu interních procesů a také znáročňuje reporting a predikci businessu. Proto jsme byli osloveni, abychom pomohli utřídit, rozklíčovat a klasifikovat procesy a jejich dopady a na základě toho stanovit vhodné reportovací nástroje, KPIs a efektivní jednoduché plánovací modely. Na úvodní projekty jsme navázali dlouhodobou širší spolupráci s mixem business analysis, externího finančního managementu, či pomocí s implementací projektovým IS.

Výchozí stav

  • Roztříštěné a nesourodé reportování souvisejících procesů.
  • Statický a decentralizovaný reporting klientům.
  • Absence forecastingových modelů.
  • Prakticky nulová digitalizace procesů.

Naše řešení

  • Rozklíčování business procesů a jejich dopady do profitu a cash flow. Pomoc při identifikaci vhodných KPIs.
  • Sjednocení dat do konzistentního reportingového ekosystému umožňující standardizovaný pohled na na data od identifikace příležitostí až po realizaci.
  • Vytvoření plánovacích nástrojů, které přímo vychází ze škálovatelných parametrů ovlivňující business s možností tvorby flexibilních plánů pro zhodnocení alternativních scénářů.
  • Pomoc s integrací IS projektového managementu vč. standardizace a automatizace vstupních a výstupních procesů a jejich vizualizací.
  • Zlepšení vizibility a interpretace dat s rozkladem do profitability celého businessu zavedením pravidelných analyticko-forecastovacích cyklů.

Souhrn

  • Vhodné propojení a využití dostupných dat businessu
  • Návrh reportingového ekosystému
  • Modelování adekvátních nástrojů pro strategické rozhodování
  • Projekt ~100 hod / měsíční spolupráce ~24 hod

Slovo klienta

"Potřebovali jsme pomoci hlavně v oblasti datově podloženého plánování a správném nastavení KPIs. Martin nám pomohl pochopit jak efektivně měřit a vyhodnocovat výsledky i jak je správně interpretovat pro možné dopady v budoucnosti. Nadále nás směřuje k přemýšlení o našich business rozhodnutích zároveň s vyhodnocením jejich přínosu na základě měřitelných dat – to nám dává jak větší důvěru v to, co děláme a zároveň mnohem větší flexibilitu ve směřování našeho businessu."
Josef Pirochta
ředitel

Martin Klen Business consulting

Představení

Přináším přes 20 let zkušeností v business analysis a finančním managementu jak z velkých nadnárodních firem, tak i z místních firem střední a větší velikosti. Těžím z dlouhodobé spolupráce se všemi funkcemi podniku, hlavně s obchodem a marketingem. Prakticky ve všech rolích bylo mým úkolem nastavování procesů, jejich standardizace, centralizace a automatizace a to v souladu s požadavky businessu.

Klíčové kompetence

  • Analýza business procesů
  • Identifikace klíčových parametrů pro rozhodování
  • Modelování výhledů a finančních projekcí
  • Design a doporučení adekvátních reportovacích nástrojů
  • Interpretace business dat
  • Podpora při strategickém rozhodování
Martin Klen Business consulting